Πολιτική Επιστροφών

Παραλαβή Προϊόντων – Επιστροφές

 
Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει το άθικτο της συσκευασίας και την κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε για να διαπιστώσει τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος.
 
Η ΑΦΟΙ Ε. & Ε. ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο.Ε ακολουθεί μια πολιτική όσον αφορά τις επιστροφές των προϊόντων που έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της η οποία περιγράφεται παρακάτω.
 
Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει προϊόν το οποίο παρέλαβε από εσφαλμένη αποστολή, που οφείλεται είτε στην ΑΦΟΙ Ε. & Ε. ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο.Ε είτε στους συνεργάτες της, θα μπορεί να το επιστρέψει μόνο μέσα σε (14) δεκατέσσερις ημέρες από την παραλαβή του όπως φαίνεται από τις καταστάσεις της μεταφορικής εταιρείας από την οποία το παρέλαβε. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία. Στην περίπτωση αυτή, η ΑΦΟΙ Ε. & Ε. ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο.Ε επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει το προϊόν χωρίς κάποια ιδιαίτερη αιτιολογία, όπως ορίζεται από το Νόμο περί Προστασίας των καταναλωτών τότε θα πρέπει να το επιστρέψει μέσα σε (14) δεκατέσσερις ημέρες από την παραλαβή του. Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί σ’ αυτή την περίπτωση θα πρέπει να βρίσκεται σε άθικτη συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση όμως αυτή τα έξοδα επιστροφής θα επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.

Καμιά επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιαδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει χαλάσει η συσκευασία του. Στην περίπτωση βλάβης υπόκειται στην όποια εγγύηση του κατασκευαστή και η ευθύνη επισκευής ανήκει στον κατασκευαστή.
Στην παραπάνω κατάσταση για οτιδήποτε συμβεί στο προϊόν μέχρι την επιστροφή του στην ΑΦΟΙ Ε. & Ε. ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο.Ε, όπως απώλεια ή καταστροφή μερική ή ολική του προϊόντος, ο πελάτης θα φέρει την αποκλειστική ευθύνη και θα είναι υπεύθυνος για την αποζημίωσή του.
Προτού ο πελάτης προβεί σε οποιαδήποτε επιστροφή θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνήσει με την ΑΦΟΙ Ε. & Ε. ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο.Ε προκειμένου να γνωστοποιήσει την πρόθεσή του.
 
Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής Χρημάτων
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται για αγορά του προϊόντος που έχει γίνει με μετρητά (αντικαταβολή-τραπεζική κατάθεση) ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και εφόσον αυτά είναι σε άριστη κατάσταση.

Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής

Εφ όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:
  • Με την ανταλλαγή με οποιονδήποτε άλλο προιόν ίσης αξίας και εφόσον αυτό ειναι διαθέσιμο στο site μας.
  • Αποστολή νέου προϊόντος. Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο εμπόρευμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Επισκευή του προϊόντος το οποίο επιστρέψατε.

Τρόπος Επιστροφής

Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρίας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
 

Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής

Η διαδικασία επιστροφής των εμπορευμάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την ημέρα την οποία το επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).
 

Κόστος Επιστροφής

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν :
  • Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
  • Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
  • Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Σε περίπτωση επιστροφής προιόντος και επειδή
    α) το κοστος αποστολής επιχορηγείται από το ηλ.κατάστημά μας κατά την αποστολή της κανονικής παραγγελίας σας και
    β) επειδή κατά την παραγγελία με εμπορευματική αντικαταβολή(παραλαβή απο το κατάστημα της Courier) έχουμε προνομιακή τιμή από την courier
αποτελεί πραγματικότητα τα έξοδα της αποστολής της επιστροφής σας, να είναι περισσότερα της αρχικής παραγγελίας.